متاسفانه پیج های زیادی هستند که با اسم و برند محصولات معتبر اقدام کلاهبرداری میکنند به همین جهت همیشه از فروشگاه های معتبر خرید کنید. مثلا بیگ باکس :)
بیگ باکس از سال 1398 فعالیت خود را شروع کرده و با دریافت نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) و عضویت در ستاد ساماندهی فضای مجازی وزارت ارشاد تمامی اقدامات قانونی برای ایجاد یک بستر امن خرید برای شما را فراهم کرده است.
پس با خیال آسوده خرید کنید.
24 ساعت از بعد ثبت کامل سفارش محصول تحویل پست شده و کد رهگیری برای شما ارسال خواهد شد. به طور معمول بعد از 3 تا 5 روز کاری سفارش تحویل گیرنده خواهد شد.
با استفاده از لینک زیر میتوانید مراحل ارسال و تحویل را بررسی کنید. http://itemtracking.post.ir
سفارشات کم حجم از طریق پست ارسال میشود.
در صورتی که به دلیل حجم یا وزن بالا امکان ارسال پستی وجود نداشته باشد، بعد از هماهنگی محصولات توسط باربری ارسال خواهد شد.
بله، تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت هستند.
سفارش با ارزش بیش از 2 میلیون تومان به سراسر کشور رایگان ارسال میشود.
بعد از پرداخت فاکتور خرید صادر شده و در پروفایل و بخش سفارشات شما قرار می گیرد.
به طور معمول همه محصولات در بیگ باکس شامل تخفیف میشوند، اما تخفیفات شگفت انگیز بدون اعلام قبلی روی کالاهای خاص اعمال میشود.
از طریق مراجعه به سایت یا صفحه اینستاگرام از این طرح ها اطلاع کسب کنید.
روی بسته بندی محصولات لاکچری کوین درج شده: Made in A.F.Z که به معنی تولید محصولات در در منطقه آزاد اروند (Arvand Free Zone) است.
روی بسته بندی محصولات ویتابلا درج شده: Made in PSEZ که به معنی تولید محصولات در منطقه ویژه اقتصادی پیام (Payam Special Economic Zone) است.
روی بسته بندی محصولات گاتیو درج شده: Made in PSEZ که به معنی تولید محصولات در منطقه ویژه اقتصادی پیام (Payam Special Economic Zone) است.
اطلاعات هر محصول در وبسایت، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند.
-
نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و بیگ باکس مسئولیتی ایجاد نمیکند.
-
بیگ باکس مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست. -
درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه بیگ باکس در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
-
بیگ باکس نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط (نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
عودت محصول باید شامل یکی از موارد زیر باشد:
- کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد.
- کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
- در نظر داشته باشید انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینگ، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد
- حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است. ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود)
- برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد.
- اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن (محصول، ارسال رایگان و..) نیز الزامی است.
- لازم به ذکر است کالاهایی با ماهیت خاص یا استفاده شخصی، با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند.
- در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد
- ارسال کالا باید از طریق سرویس ارسالی (پست-پیک) باشد.
- هزینه ارسال و 10درصد مالیات بر ارزش افزوده از مبلغ پرداختی کسر و مابقی "فقط به حساب بانکی به نام سفارش دهنده" واریز خواهد شد.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- لطفا قبل از عودت از طریق ارسال تیکت درخواست خود را ثبت و منتظر تماس پشتیبانی باشید.
بیگ باکس به عنوان فروشنده تمامی مسئولیت خود را در قبال ارسال محصولات به شرح زیر انجام خواهد:
- در زمان ارسال تمامی بستهها بازبینی میشوند تا در صحت و سلامت کامل به شرکت ارسال کننده (پست، تیپاکس، باربری، پیک موتوری و..) تحویل داده شوند.
- تمام بسته با ضوابط منطبق با ارسال کننده، بسته بندی میشوند.
------------------------
شما نیز به عنوان سفارش دهنده محصول و گیرنده بسته باید نسبت موارد زیر هوشیار باشید:
- به هیچ عنوان بسته آسیب دیده یا خیس را قبول نکنید.
- به هیچ وجه بسته باز یا سوراخ شده را تحویل نگیرید.
- در صورتی که احتمال دادید محصول داخل بسته آسیب دیده از قبول کردن بسته اجتناب کنید.
------------------------
- توجه داشته باشید در صورت تحویل گرفتن بسته، هیچ امکانی برای طلب خسارت از ارسال کننده(پست و ...) وجود نخواهد داشت.
- در این شرایط به دلیل عدم وجود مدارک کافی برای کم کاری فروشنده یا ارسال کننده خسارت متوجه گیرنده خواهد بود.
- در مرحله اول با استفاده از کد رهگیری داخل پنل کاربری اقدام به پیگیری کنید.
- در صورتی که مامور پست به مقصد مراجعه کرده و به دلیل عدم حضور گیرنده موفق به تحویل محصول نشده، گیرنده طبق پروتکل اداره پست موظف به پیگیری بسته است.
- اگر محصول توسط اداره پست به بیگ باکس عودت داده شود، با هماهنگی و دریافت هزینه، مجدد ارسال خواهد شد.
- چنانچه تا پیش از ارسال کالا از خریدتان منصرف شدید، (حداکثر 12 ساعت) لازم است در اسرع وقت نسبت به تماس با واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید، و مراتب را با ذکر شمارهی سفارشتان اطلاعرسانی کنید؛ در این صورت، میتوانید سفارشتان را لغو کنید، و یا آن را تغییر دهید. شماره واحد خدمات مشتریان: 09395959492
---
در صورت لغو سفارش قبل از بسته بندی و ارسال 10درصد مالیات بر ارزش افزوده کسر شده و مابقی مبلغ "فقط به حساب بانکی به نام سفارش دهنده" واریز خواهد شد.
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.
کد دریافتی را وارد نمایید.