1. پیک موتوری: همراهان بیگ باکس در تهران ، میتوانند سفارش خود را از طریق پیک موتوری به صورت ویژه و فوری دریافت کنند. 2. پست جمهوری اسلامی ایران: همراهان عزیز داخل یا خارج از تهران میتوانند سفارش خود را از این راه دریافت کنند. 3. باربری: در صورتی که به دلیل حجم بالا امکان ارسال پستی وجود نداشته باشد، بعد از هماهنگی محصولات توسط باربری ارسال خواهد شد.
در صورتی که سفارش شما به صورت ویژه (فقط تهران) ارسال شود، بسته 24 ساعت بعد از تکمیل مراحل ارسال خواهد شد. -در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: http://itemtracking.post.ir
هنگام خرید آنلاین و استفاده از درگاه آنلاین بانکی فاکتور خرید صادر شده و در پروفایل شما قرار می گیرد. شما می توانید پس از ثبت سفارش و پرداخت اقدام به چاپ فاکتور آنلاین نمایید. در صورت نیاز به فاکتور رسمی و ممهور به مهر شرکت توسعه دهندگان مرحله بعدی (فروشگاه آنلاین بیگ باکس) با پشتیبانی بیگ باکس ارتباط برقرار نمایید.
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. ارسال سفارشات طبق زمان سفارش و تا ساعت 22:00 بسته خواهد شد و سفارشات بعد از این زمان به روز بعد موکول خواهد شد.
زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست اما شما میتوانید از طریق مراجعه به سایت یا صفحه اینستاگرام از این طرح ها اطلاع کسب کنید.
بله – تمامی محصولات دارای اصالت و برچسب های مصوب برای تولید و پخش بوده و تاییدیه تمام نهادهای نظارتی را به همراه دارد.
- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد. - اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد. - انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینگ، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. - حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است. ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود) - برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمب) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن (محصول، ارسال رایگان و..) نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بستهبندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود. - لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. - کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش بیگ باکس ارسال شود.
- اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وبسایت، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و بیگ باکس مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین بیگ باکس مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست. - درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه بیگ باکس در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت. - بیگ باکس نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط (نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
- چنانچه تا پیش از ارسال کالا از خریدتان منصرف شدید، لازم است در اسرع وقت نسبت بهتماس با واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید، و مراتب را با ذکر شمارهی سفارشتان اطلاعرسانی کنید؛ در این صورت، میتوانید سفارشتان را لغو کنید، و یا آن را تغییر دهید. شماره واحد خدمات مشتریان: 09395959492
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.
کد دریافتی را وارد نمایید.