نماینــده فـــروش محصــولات لاکچــری کویــن، ویتــابــلا و گاتیـــو همـــراه با ضمانـــت قیمت و اصــالت

محافظت از پوست دور چشم

محافظت از پوست دور چشم

 

قطعا افزایش سن اتفاق جذابیِ که پر از تجربیات جدیدِ اما پیر شدن نه.. چین و چروک هرگز، همه دلشون میخواد بزرگ شن اما نمیخوان پیر و چروکیده شن.

مراقبت از پوست همیشه مهم بوده و هست و هر چقدر سن بیشتر میشه و پوست بیشتر در معرض مواد آلاینده قرار میگیره، نیاز به این مراقبت بیشتر احساس میشه. یک سری از پیشنهاد ها و انجام دادن کارهای توصیه شده مثل شستن صورت، مرطوب کردن پوست و استفاده از کرم ضد آفتاب توصیه‌های خیلی معمولی و ابتدایی  برای مراقبت از پوست هستن که اکثر افراد از همین موارد ساده هم تبعیت نمیکنن و هر زمان که بتونن یکی یا همه اینکارارو انجام میدن.

یکی از مهمترین قسمت های صورت که اصلا نمیشه نادیده گرفت پوست دور چشمِ. چین و چروک و خشک شدن پوست اطراف چشم خیلی سریع توسط خودمون یا دیگران دیده میشه و میتونه تاثیر زیادی روی پیری و جوانی صورت بذاره.

. پوست دور چشم با بقیه قسمتهای صورت متفاوتِ و حساسیت بیشتری داره و باید محصولات مراقبتی دیگه ای براش درنظر بگیریم. این مراقبت میتونه برای رفع تیرگی اطراف چشم باشه که بستگی به ژنتیکی بودن یا عوامل محیطی داره و یا برای جلوگیری از  پیری پوست این نواحی باشه. به‌طورکلی تجربه نشون داده که یه سری عوامل وجود داره که چین و چروک دور چشم رو افزایش میده، فاکتورهایی مثل باد، استفاده نکردن از کرم ضد آفتاب، نور خورشید، سرما و برف. 

اما چطور میشه از به وجود اومدن این چروک ها جلوگیری کرد؟

بخش مهمی از این چروک مربوط به عادت های نادرستیِ که ما در طول زمان کسب کردیم و اصلا بهشون توجه نمی کنیم، مثل:

رفتار های نادرست با عضلات صورت: یکی از مهمترین موارد، جلوگیری از اخم و خنده با اعضای صورتِ. عکساتون رو ببینین، وقتی میخندین یا اخم میکنین چقدر اطراف چشمتون خط و چروک می افته؟!

 بد خوابیدن: خوابیدن روی یک طرف صورت باعث میشه پوست جمع شه و حالت بگیره.

استفاده نکردن از کرم ضد آفتاب: براساس مطالعات، افرادی که برای مدت ۴ تا ۵ سال از کرم ضد آفتاب استفاده کردن، 24درصد جوان‌تر از افرادی هستن که هر وقت دلشون میخواد از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنن، حالا ببینین برای کسایی که اصلا استفاده نمیکنن این درصد چقدر میتونه تاثیرگذار باشه.

استفاده نکردن از کرم دور چشم: یکی از مهمترین مراقبت ها برای پوست دور چشم استفاده از کرم های مخصوصِ که هیچ ارتباطی به مرد و زن بودن و یا سن و سال افراد نداره. اگر تا امروز از این کرمها استفاده نکردین حتما این مطلب رو بخونین.

 

برای این مراقبت لازمه که بدونیم کرم های استاندارد و عالی چی هستن و ما باید دنبال چی بگردیم.

 

مراقبت و جلوگیری از پیر شدن پوست دور چشم

 

اولین نکته ای که باید یادمون باشه اینه که هر کرمی رو برای دور چشم انتخاب نکنیم، کرم مرطوب کننده یا ضد چروک پوست صورت به درد مشکلات دور چشم نمیخوره چون میزان ضخامت و حساسیت این نواحی کاملا با هم متفاوتِ. 

کرم دور چشم با رسوندن بعضی از مواد مغذی به  پوست این نواحی، برای دو منظور رفع تیرگی و از بین بردن چین و چروک استفاده میشه.

مقدار این مواد مغذی در کرم‌های صورت و اطراف چشم متفاوتِ. پوست اطراف چشم نسبت به پوست بقیه صورت نازک ترِ در نتیجه جذب سریع تر و بهتری داره و کرم‌های معمولی صورت  برای اطراف چشم بیش از حد قوی هستن و باعث آسیب رسوندن به پوست دور چشم میشن. کرم‌ های دور چشم به صورت اختصاصی برای رطوبت دهی به اطراف چشم فرموله شدن و به همین دلیلِ که حجم کمتر و قیمت بالاتری نسبت به کرم‌ های صورت دارن.

اطلاعات نوشته شده روی کرم ها خیلی میتونه به ما کمک کنه که متوجه شیم این محصول به کار ما میاد یا نه، از روی اطلاعات حتما از بی خطر بودن محصول مطمئن شین،  میتونین زمان انتخاب به سمت کرم های دور چشم ارگانیک برید تا مطمئن باشین که مواد شیمیایی نداره، یکی از بهترین پیشنهادها در این مورد  - کرم دور چشم آلترا وگنِ - که 100درصد ارگانیک تولید شده و نه تنها هیچ آسیبی نداره به جوانسازی و از بین بردن چروک اطراف چشم هم کمک میکنه.

 

دو بار در روز از کرم دور چشم استفاده کنین، صبح که از خواب بیداری میشین از کرم استفاده کنین تا تیرگی دور چشمتون کم شه،  دفعه دوم رو بذارین برای شب و یک ساعت قبل از خواب که پوست فرصت کافی برای جذب داشته باشه تا زمان خواب به جاص صورت جذب بالشتتون نشه. حتما یادتون باشه قبل از مصرف باید صورتتون رو با تونر یا لوسیون شستشو بدون الکل و پارابن کامل پاکسازی کنین.

 

با توجه به حساسیت پوست اطراف چشم زمان استفاده از کرم باید با ملایمت رفتار کنین. برای مصرف کرم میتونین از انگشت حلقه استفاده کنین که آروم ترین تماس با پوست رو داره. مقداری کرم روی انگشت حلقه بریزین و به صورت ضربه‌های ریز و نقطه‌ای کرم رو در اطراف چشم بزنین. به مقداری این کار رو ادامه بدین که مطمئن شین کرم جذب پوست شده.

 

راخنمای استفاده ز کرم دور چشم برای سنین مختلف

 

حالا برای اینکه زمان انتخاب راحت تر باشین میتونین از این جدول استفاده کنین:
 نوجوانی ( 12تا 19 سالگی )  
نیازی به کرم دورچشم ندارین اما برای مراقبت از کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی uv400 استفاده کنین.

20 تا 30 سالگی
از یک کرم مرطوب کننده خوب استفاده کنین که حاوی اسید هیالورونیک باشه. از این کرم با توجه به خشکی پوست خود روزی یک یا دو مرتبه استفاده کنین. مطمئن شین که حساسیتی به این کرم ها نداشته باشین.

30- 40 سالگی
همزمان با استفاده از کرم دور چشم ، مصرف ویتامین c ، چای سبز و بقیه آنتی اکسیدان ها رو فراموش نکنین. این کار باعثِ روشن شدن اطراف چشم میشه و سرعت تولید کلاژن در پوست رو بیشتر میکنه.

40-50 سالگی
در این محدوده سنی سعی کنین از محصولی استفاده کنین که حاوی رتینول باشه تا خطوط ریز دور چشم، بافت و حتی رنگ پوست را بهتر کنه. حتما در نظر داشته باشین که این کرم باید برای حفظ رطوبت پوست اسید هیالورونیک هم داشته باشه. از کرم های حاوی رتینول شبها استفاده کنین و اگر پوستتون خشکِ می تونین روزها از کرم حاوی اسید هیالورونیک برای مرطوب نگه داشتن چشم استفاده کنین.

50-60 سالگی
از کرمهایی استفاده کنید که حاوی پپتید باشه . پپتید باعث تحریک و تولید کلاژن پوست میشه و خطوط ریز دور چشم رو کم می کنه. عموما این محصولات ملایمن و محرک نیستن، برای همین می تونین روزی دوبار ازش استفاده کنین.

بالاتر از 60 سال

توی این سن شما نیاز به محصولی دارین که حاوی فاکتورهای رشد با نام مستعار فاکتورهای رشد اپیدرمال باشه. فاکتورهای رشد عبارتند از مگاپپتید که باعث رشد سلولهای پوستی شده و بیشتر اساس گیاهی دارن  یا به طور مصنوعی تولید میشن. برای کمک به تولید دوباره پوست، محصولاتی که حاوی فاکتورهای رشد هستن، نمای ظاهری خطوط دورچشم و چین و چروکها رو بهبود میدن . بهترِ روزی دوبار از این کرمها استفاده کنین ؛ اگر دور چشمتون کدر ِ محصولاتی که  کافئین دارن میتونن موثر باشن.

امیدوارم از مطلب ارائه شده و مصرف این محصولات رضایت داشته باشین.

 

بیگ باکس / mybigbox.ir

 

پیشنهاد جذاب ترین محصولات

تنهـا مرجـع خریـد محصـولات

گاتیو - لاکچری کوین - ویتابلا

بدون ضمانت قیمت، کیفیت و اصل بودن نخرید

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش