نماینــده فـــروش محصــولات لاکچــری کویــن، ویتــابــلا و گاتیـــو همـــراه با ضمانـــت قیمت و اصــالت

از بین بردن ترک های پوستی بارداری، ورزش و چاقی

 از بین بردن ترک های پوستی

 

+چرا ناراحتی؟ چیزی شده؟!

- چی بگم...

+خب بگو دیگه..

-  روی پوستم پر از خطای قرمز رنگ شده.. جلو و کنار شکمم، روی ران ها و بازوهام... تازه بعضیاش که زمانی زیادی ازشون گذشته شبیه خون مردگی و کبودی شده، فکر کنم تا آخر عمر بمونه رو تنم.. واقعا بده، خیلی حس بدی بهم میده. اصلا احساس زیبایی قبل رو نداره، حتا اعتماد به نفسم توی لباس پوشیدن خیلی کم شده.. یه وقتا مجبور میشم کلی کرم پودر بزنم اما واقعیتش اینه که اصلا فایده نداره... واقعا حالم بده...

+ خب چرا درمانش نمیکنی که از بین بره؟

- درمان چی؟ حتما برم لیزر کنم و کلی مواد عجیب و غربی به پوستم بزنم... بعدشم برم صدتا کرم و قرص دیگه مصرف کنم که اثر اینا خنثی بشه... مگه دیوونم...

+ من کی گفتم برو لیزر که انقدر شلوغش میکنی.. خیلی طبیعی میتونی برطرفش کنی..

- مگه میشه؟!!

+ آره اما قبلش بیا راجع به این ترک ها یه کم برات توضیح بدم تا بدونی چیه، راه درمانشم بهت میگم.

 

ترک های پوستی بارداری

 

به این ترک های پوستی، استریا میگن. یه ضایعه پوستی که به دلیل نازک شدن لایه درم و اپیدرم پوست ایجاد میشه. یه جورایی شبیه بریدگی که اغلب اوقات روی قسمتای تحت فشار بدن مثل ران، باسن، شکم و سینه ها ایجاد میشه. میتونه در اثر ورزش و رشد عضلات ایجاد شه یا دراثر بارداری و اضافه شدن وزن و حجم شکم مادر و یا چاق شدن های ناگهانی. یکی از مهم ترین عامل ها کشیدگی پوست به طور ناگهانیِ که میتونه در اثر رشد بافت در زمان بلوغ اتفاق بیفته. اگر یکی از این اتفاق ها بیفته پوست یهو کشیده میشه. دیدی وقتی پارچه رو میکشی چجوری میشه؟ تار و پودش از هم فاصله میگیره. پوست هم همینه اما با این تفاوت که چون پوست یک لایه نیست داخل بافت عضله معلوم نمیشه اما بافت روی پوست آسیب میبینه. پوست از 3 لایه تشکیل شده که بهشون “اپیدرم، درم و هیپودرم یا چربی” گفته میشه. لایه میانی پوست یا همون “درم” از الیافی تشکیل میشه که بهشون کلاژن و الاستین میگن. یکی از وظایف این الیاف صافی و طراوت پوست انسانِ، پس هر آسیبی به این الیاف برسه، ظاهر پوست رو خراب میکنه. در اثر کشیدگی، اول پوست دچار التهاب میشه و به همین دلیل رنگش قرمز یا صورتی متمایل به آبی میشه، مثل همین قسمتایی که روی پوست خودت هست.. بعد مدتی هم التهاب کم میشه رنگش متمایل به سفید و در نهایت پوست نازک و چروکیده میشه، دقیقا شبیه همون پارچه که بهت گفتم.

- باشه همه اینایی که گفتی درست... اما الان چیکار کنم؟!!!!

+ صبر کن... اونم میگم... قبلش باید بدون که وقتی رفع شد چیکار کنی که دیگه ایجاد نشه.

نکته اول اینه که وزنت رو کنترل کنی، افزایش وزن زیاد در مدت کم میتونه دوباره پوستت رو خراب کنه. حتا توی دوران بارداری که اضافه وزن دست خودت نیست میتونی بری دکتر تغذیه تا به صورت درست و اصولی این اتفاق بیفته. پوستت رو مرطوب نگه دار یا از چرب کننده ها استفاده کن تا پوست همیشه نرم بمونه و ترک ها ظاهر نشن. همیشه به صورت ملایم و نرمال ورزش کن تا فشاری به عضلاتت نیاد. مخصوصا زمان ورزش از هورمون ها دوری کن چون یهو وزنت میره با و ترک ها ایجاد میشن. اگه این موارد رعایت بشه دیگه کم پیش میاد  پوستت دچار شوک بشه.

- من نمیدونستم این ترک ها برای چیه، همیشه فکر میکردم فقط زمان بارداری اینطوری میشه، چون خواهرم که باردار شد رو شکمش پر شد از این ترک ها.. اما برای من توی ورزش کردن از زمانی به وجود اومد که شروع کردم به آماده شدن برای مسابقات. ولی برای دخترخالم چرا اینطوری شد؟! نه ورزش جدی میکنه، نه باردار شده.

+ چند سالشه؟!

- حدود 16-17

+ گفتم که یکی از علت های این اتفاق دوران بلوغِ. توی 6-7 ماه گذشته قدش یهو بلند نشده؟! یا وزنش زیاد نشده؟!

- آررررره... اتفاقا همه بهش میگن، از من کوتاه تر بود، یه چندماهی ندیدمش یهو از من بلندتر شده. پس به خاطر همینه..

+ آره دیگه برای هر کسی یه علتی داره. میدونی من به چی بیشتر فکر میکنم، جدای این که خودمون این ترک هارو دوست نداریم، دیگران هم میلی به دیدن پوست های اینطوری ندارن،. توی لباس پوشیدن محدود میشیم، خیلی از مکان های عمومی مثل استخر معذب میشیم و احساس میکنیم همه دارن به ما نگاه میکن.. البته شاید اینطور نباشه اما مهم فکر خودمونِ که داره اذیت میکنه.

- آره واقعا بده.. من خودم تو باشگاه وقتی میدیدم یه خانومی اینطوریه زیاد زمان تمرین بهش نزدیک نمیشدم. میدونستم خطر نداره ها.. اما حسم خوب نبود. الان که فکر میکنم دیگران در مورد من چی فکر میکنم اصلا حس خوبی ندارم.

+ مهم نیست، درست میشه.

- بالاخره میگی این راه حل جادوئی رو یانه...

+ اره بابا.. عصبانی نشو. چند تا مورد هست که باید در نظر بگیری. اگر هنوز ترک ها ایجاد نشده.. مثلا دوران بلوغ، ماه ها اول بارداری که شکم بزرگ نشده، زمانی که هنوز تمرین جدی نمیکنی. یا قبل از دوران بلوغ هستی.  از روغن بدن آلترا-وگن میتونی استفاده کنی.

- آلترا وگن؟!!

+ اره یه روغن بدن خیلی خاص و ارگانیکِ. یعنی 100 درصد گیاهیِ. این محصول تولید آلمانِ. روغن بدن آلترا یک تمیز کننده ملایم و طبیعی برای انواع پوست ها محسوب میشه و هیچ گونه حساسیت و عوارضی ایجاد نمیکنه. داخلش کلی روغن جذاب برای پوست داره، مثل: روغن آفتابگردان، روغن سویا، روغن هسته انگور، روغن زیتون، روغن بادام، روغن جوجوبا، روغن پوست پرتغال، روغن گل لیمو، عصاره رزماری، روغن مرکبات و روغن گل درخت کانانگا یلانگ یلانگ.

- همه اینایی که گفتی عالیه... ولی این آخری چی بود؟!!

+درخت کانانگا یلانگ یلانگ، یه درختِ توی جزایر مالاریا بنام گیاه کانانگا ادوراتا (ایلانگ ایلانگ) که گل(ش) یه روغن خیلی خوشبو و غیر قابل تصور داره. زرد کم‌رنگِ و از شکوفه‌های زردرنگ این درخت استوایی گرفته میشه. رایحه اش تند، شیرین، شگفت‌انگیز و گاهی به‌ شدت قوی میشه که توی ساخت عطر خیلی ازش استفاده میکنن. حتا زمان ملکه ویکتوریا از این روغن به مقدار زیاد در داروهای تقویتی موی سر استفاده میشده. روغن این گیاه برای کاهش استرس و بازسازی آسیب های وارده به پروتئین ها و چربی های پوستی خیلی موثره.

-همین یه دونه کلی خاصیت داره.. مابقی رو نگفتی هم اشکال نداره.

+ مابقی رو اگه خواستی بدونی بعدا بهت میگم. (برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.)

این روغن رو هرشب روی پوست میریزی و به آرومی ماساژ میدی.

- ضرر نداره؟!؟! یه جوری نشه ترک ها درست شه بعدش بریم ده تا دکتر دیگه.

+ نه این روغن ارگانیکِ، هر چی که داخلش بود رو بهت گفتم، از همه مهمتر روغن آلترا لوگو وگن داره، میدونی وگن چیه؟!

-نه زیاد، اطلاعات خاصی ندارم.

+ وگن یه سبک زندگیِ و به افرادی که از این سبک پیروی میکنن وگنیسم میگن. این افراد فقط از محصولات گیاهی مصرف میکنن و هیچ محصول غیر گیاهی مصرف نمیکنن، یعنی خیلی سفت و سخت پیگیرِ همه مواد مصرفی روزانه شون هستن. این روغن هم تونسته ثابت کنه که همه محتویاتش کاملا گیاهی یا از مشتقات گیاهی بوده و هیچ مواد غیر گیاهی یا حتا حیوانی هم داخلش نداره و لوگو وگن رو بگیره. در ضمن تمام مراحل داخل کشور خودمون برای دریافت مجوز واردات و توزیع رو هم دریافت کرده.

- خیلی محصول جالبیه..

+ اره، خوبیش اینه که میتونی قبل از ایجاد ترک پوستی استفاده کنی تا به وجود نیاد یا بعدش استفاده کنی که بهبود پیدا کنه. از همه مهمتر فکر کن خواهرت که بارداره چقدر نگران سلامتی خودش و بچه ایه که قراره به دنیا بیاد. این محصول نه تنها هیچ آسیبی نداره، میتونه به آرامش مادر هم کمک کنه. با داشتن تمام  خواص مذکور ضد میکروب و آنتی اکسیدانِ و باعث افزایش گردش خون و کاهش التهاب های پوستی میشه و با آبرسانی به پوست از پیری زودرس جلوگیری میکنه و موثر در کاهش چین و چروک های پوستی هم هست.

- از کجا میتونم یکی از اینا برای خواهرم بگیرم؟!

+ از همینجا => کلیک کنید.

 

ترک های پوستی در اثر ورزش

 

+ اینم بهت بگم برای تو که ورزش میکنی یه پیشنها دیگه دارم. یه کرم خیلی عالی از برند پرفکتا.

- این دیگه چیه..!

+ اسم این برند رو شنیدی؟

- آره.. اینو دیگه شنیدم.. معروفه.

+ پرفکتا از برندهای معروفه شرکت DAX لهستانِ که محصولات خیلی جذاب و باحالی داره.یک از این محصولا سرم های استرچ مارکِ.
سرم استرچ مارک علاوه بر این که ترک های پوستی رو از بین میبره، به لاغری سریع کمر، باسن و رانها هم کمک زیادی میکنه. به شکل موثرنشونه های کشش پوست رو از بین میبره، سرعت اصلاح پوست رو زیاد میکنه، انعطاف پذیری و کشش پوست رو افزایش میده، پوستت رو متعادل میکنه و نمیذاره دیگه علائم کشش روی پوستت ایجاد شه.

- تو مطمئنی که جواب میده؟!

+ ببین این که جواب بده یا نه یه موردِ، این که تو جواب بگیری یا نه یه داستان دیگه ست..

- یعنی برای دیگران خوبه، برای من نه؟!

+ اگر درست استفاده کنی برای تو هم خوبه. باید روزی دو مرتبه اززش استفاده کنی، حتما باید کمی تحرک داشته باشی تا کامل جذب شه. برای جذب سریعتر وبهتر هم باید پوست قسمتی که سرم رو ماساژ میدی تمیز باشه و منافذش از چربی و کثیفی پر نشده باشه.
در مورد اثر بخشی محصول هم بهت بگم که یه گروه درماتولوژیست..

- درماتولوژیست چیه؟!

+درماتولوژیست به متخصص پوست و مو و ناخن گفته میشه پزشکی است و اگه مشکلی بابت پوست و مو و ناخن داری باید این گروه از پزشک ها مراجعه کنی.

- خب.. بقیه شو بگو.

+ یه گروه درماتولوژیست روی 25 خانم این محصول رو امتحان کردن و افرادی که تمام مراحل رو به درستی انجام دادن نتایج خیلی خوبی گرفتن، این 25 نفر که از گروه ها و طبقات مختلف جامعه بودن، با زندگی و رفتار های متفاوت که با استفاده از این سرم در نهایت به میانگین 52 درصد رضایت رسیدن که به شدت عالی و جذابه.
بهت توصیه میکنم به عنوان یه ورزشکار از این کرم استرچ مارک پرفکتا استفاده کنی.

- اینو از کجا میتونم بخرم؟

+ از همینجا => کلیک کنید.

-دوست دارم.

+منم دوست دارم.

 

 

امیدوارم از مطلب ارائه شده و مصرف این محصولات رضایت داشته باشین.

بیگ باکس / mybigbox.ir

پیشنهاد جذاب ترین محصولات

تنهـا مرجـع خریـد محصـولات

گاتیو - لاکچری کوین - ویتابلا

بدون ضمانت قیمت، کیفیت و اصل بودن نخرید

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش