نماینــده فـــروش محصــولات لاکچــری کویــن، ویتــابــلا و گاتیـــو همـــراه با ضمانـــت قیمت و اصــالت

ده کلید تناسب اندام در کره جنوبی

بی تی اس BTS

یه چی بگم؟
+ یه چی بگو.
- منو مسخره نکن.
+ مسخره چیه!! مثل خودت جواب دادم.. همینو میخواستی بگی؟!!
- نه. گروه BTS رو میشناسی؟
+ آره، یه گروه موسیقی خیلی معروفه، چطور؟
- من یه سوال دارم. تا حالا به کره ای ها دقت کردی؟! مثلا همین گروه BTS یا حتی ظاهر مردم عادی که توی اینترنت جستجو میکنی.
+ برای چی؟ به چی دقت کردم؟
- همشون یه جورن، همیشه جوون، سرحال، هیج وقت پیر نمیشن.. زن و مرد پوست های صاف و بدون لک دارن، آدم چاق زیاد ندارن، میدونی چرا؟
+ آره می دونم البته نه خیلی دقیق. چند وقت پیش در موردش خوندم.. در همین که میدونم، میتونم بهت میگم.
- باز خوبه، چون من هیچی نمیدونم. :)
تناسب اندام کره ای ها مربوط میشه به رژیم غذایی سالمی که همیشه دارن و باعث میشه زیاد تغییر وزن نداشته باشند، خب این عدم تغییر باعث سفت شدن بافت پیوندی میشه و از شل شدن پوست جلوگیری میکنه. وقتی هنوز افراد در سنین پایین هستن بدن قابلیت کلاژن سازی داره پس می تونه این تغییرات وزنی رو با کمترین تاثیر روی پوست بگذرونه. اما با بالا رفتن سن و کمتر شدن میزان تولید کلاژن هر تغییر وزنی تاثیرات زیادی روی پوست صورت و شل شدن بدن داره. اما قعطا این رژیم کلید هایی که داره که با رعایت کردن اون ها ما هم می توین از بدن و اندامی مناسب برخوردار باشیم.
- مقدمه تموم شد! الان میگی باید چیکار کنیم؟
+ آره بریم واسه ده تا کلید رژیم های کره ای:

کلید اول: پایه رژیم غذایی مردم کشور کره که بر اساس سبزیجات تازه و برنج است . همیشه از مواد غذایی کم کالری، مقوی و سرشار از ویتامین استفاده می کنن. مثل: سیب زمینی ، قارچ ، سبزیجات سبز ، گوجه فرنگی ، هویج.

کلید دوم: خوردن سوپ های تند، که به طور سنتی قسمتی از فرهنگ مردم کره جنوبی به حساب میاد. این نوع سوپ ها خیلی سریع رو راحت درست میشه و به چربی سوزی کمک می کنه . بسیاری از دستورالعمل های تند ، باعث میشن میزان سوخت و ساز یا متابولیسم افزایش پیدا کنه که در نتیجه موجب کالری سوزی میشه.

سوپ کره ای

کلید سوم: کمترین میزان استفاده از گوشت قرمز در وعده های روزانه. اونا به جای گوشت قرمز از ماهی و غذاهای دریایی استفاده میکنن که حاوی پروتیئن بالا و اسید چرب امگا3 است.

کلید چهارم: نوشیدن انواع چای و دمنوش های گیاهی از مهمترین عادات در تناسب اندام است. اون ها در طول روز مقدار زیادی دمنوش گیاهای استفاده می کنن . نوشیدنی هایی مثل چای سبز ، چای جو، چای جو کبابی که خاصیت لاغری و کاهش وزن بالایی دارن. نوشیدن این دمنوش ها ،  به هضم کامل و صحیح مواد غذایی خیلی کمک می کنه و نتایج خیلی خوبی حتی در دوره های کوتاه مدت داره.

کلید پنجم: خوردن کیمچی
- چی چی؟! کی چی؟!
+ کیمچی، غذای سنتی کره که تقریبا همه خانواده درست می کنن و میخورن. به دلیل داشتن انواع ویتامین ها، مواد معدنی و پروبیوتیک ها از سالم ترین خوراک های دنیا است.

کیمچی از ترکیب کلم های هیدراته نپا همراه با نمک ، سیر ، زنجبیل ، سس ماهی و فلفل درست میشه که خب با این ترکیب قطعا این غذا هم تنده.

کلید ششم: استفاده خیلی کم از آرد تصفیه شده، به طور کلی استفاده از نان و سایر غذاهای آماده شده با آرد تصفیه شده در رژیم های کره ایی رایج نیست و مردم از استفاده از این پرهیز می کنن.

کلید هفتم: جدا از اهمیت میزان کالری و ترکیبات اصلی غذا ، کره ای ها تکنیک های خاص و منحصر بفردی برا پخت و پز دارن که باعث میشه ارزش غذایی مواد کاملا حفظ بشه . به همین دلیل از خوردن غذاهای سرخ شده پرهیز می کنن و برای طبخ سالم از روش های کبابی یا بخارپز استفاده می کنند تا بتونن وعده ای سالم تر داشته باشن. 

کلید هشتم: به حداقل رسوندن غذاهای فرآوری شده یا شیرین. اونا تا جایی که می تونن آب نبات، نوشابه یا هر نوع غذای دیگری که قند داره رو از وعده های اصلی یا یان وعده هاشون حذف می کنن.

کلید نهم: کاهش مصرف مواد غذایی و غذاهای حاوی گندم مثل نان، ماکارونی، غلات صبحانه، شیرینی یا آرد تهیه شده از گندم باعث شده تا رژِیم غذایی سالم تری داشته باشن.
کلید دهم: یکی از رازهای مهم که البته همه ما میدونیم استفاده از آب در طول شبانه روز است. نوشیدن آب به میزان مناسب یعنی حدود 2 یا 3 لیتر در روز به خصوص برای خانم های کره ایی یک امر کاملا طبیعی محسوب میشه اما برای ما اینطور نیست و معمولا خیلی سخت میگیرم چون بهش عادت نداریم.

لاغری با نوشیدن آب


- الان تو میخوای بگی واسه همین اینا انقدر خوبن؟ پوستشون چی؟!
+ قطعا دلایل دیگه ای هم داره، سبک زندگی فقط استفاده از مواد غذای نیست. اما تا همینارو انجام بده، قول میدم بقیه رو هم بهت بگم.
- از محصولات خودمون چیزی برای تناسب اندام داریم؟
+ آره چرا که نه.. میتونی از لینک زیر همه رو بببنی، سئوالی داشتی حتما از بخش مشورت آنلاین بپرس.

برای دیدن محصولات تناسب اندام رو این لینک کلیک کن.
 

امیدوارم از مطلب ارائه شده رضایت داشته باشین.

بیگ باکس / mybigbox.ir

پیشنهاد جذاب ترین محصولات

تنهـا مرجـع خریـد محصـولات

گاتیو - لاکچری کوین - ویتابلا

بدون ضمانت قیمت، کیفیت و اصل بودن نخرید

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش